زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

 با فرارسيدن فصل تعطيلات و گرم‌تر شدن هوا، ميزان مسافرت‌هاي داخلي و خارجي در کشورهاي جهان افزايش مي‌يابد. افراد مختلف سعي مي‌کنند تا با توجه به بودجه‌اي که براي اين کار در نظر گرفته‌اند، مقصدي را انتخاب کرده و هزينه‌هاي خود را با آن هماهنگ سازند. اما در اين ميان افرادي هم هستند که هزينه‌هاي سفر و محل اقامت براي آن‌ها هيچ اهميتي نداشته و تنها جاذبه‌هاي لوکس، اشرافي و گردشگري محل اقامت در انتخاب نهايي آن‌ها موثر است.
در ادامه تور کوتاهي از مجلل‌ترين سوييت‌هاي جهان که هزينه يک شب اقامت در برخي از آن‌ها حتي اعداد پنج رقمي به بالا را نيز نشان مي‌دهد، خواهيم داشت.

1- نورث آيلند ويلاز، ويلا 11،‌ سيشلز آفريقا
ويلاهايي دست ساز، داراي دو اتاق خواب، حمام از سنگ مرمر، درب‌هاي کشويي که منظره‌اي بي‌نظير از دريا را همواره در پيش روي ساکنين قرار مي‌دهد. امکانات کامل صوتي و تصويري و استخر شخصي برخي از ويژگي‌هاي ويلاهاي اين مجموعه را تشکيل مي‌دهد. ويلا 11، بهترين و گران‌ترين سوئيت اين مجموعه بوده و اخيرا «ويليام و کيت زوج سلطنتي بريتانيا» نيز ماه عسل خود را در اين مکان گذرانده‌اند. اندازه اين مجموعه 4 هزار و 890 فوت مربع بوده و هزينه هر شب اقامت در هر يک از اتاق‌هاي آن 4800 دلار براي هر نفر و هزينه اجاره 11 ويلاي اين مجموعه برابر با 720 هزار دلار اعلام شده است.

2 - برج العرب، سوييت رويال، دبي
اين سوئيت دوبلکس داراي دو اتاق خواب بوده که از سينما و آسانسور شخصي، تخت خواب گردان، حمام‌هايي از سنگ مرمر در کنار کامل‌ترين امکانات رفاهي و سرگرمي و استفاده از طلاي 24 عيار در جاي جاي آن بهره‌مند است. اين سوييت درفضايي به مساحت 2500 فوت مربع احداث شده و هزينه هر شب اقامت در آن براي هر نفر بين 3500 تا 6800 دلار است

3- هتل قصر ابوظبي، سوئيت قصر، امارات
برخورداري از 3 تخت خواب بزرگ و مجلل، بالکني بسيار بزرگ با چشم اندازي بسيار زيبا، حمام‌هايي از سنگ مرمر و جکوزي، آسانسور شخصي که امکان دسترسي مستقيم به داخل سوئيت را فراهم مي‌کند و تزييناتي مجلل و باشکوه از بهترين مواد، همه در قصري کوچک واقع در هتل قصر امارات قرار گرفته اند. اين هتل از زيباترين هتل‌هاي کشور امارات به شمار مي‌رود که مساحت سوييت قصر آن به 2 هزار و 230 فوت مربع رسيده و اقامت در آن نيز بين 3500 تا 12 هزار دلار براي هر نفر در يک شب هزينه خواهد داشت.

4- پالميلا ريزورت، ويلا کُرتز،‌مکزيک
برخورداري از 4 اتاق خواب که دو عدد از آنها داراي بالکن و چشم اندازي بي‌نظير به آب‌هاي اقيانوس بوده، 4 حمام، آشپزخانه داخلي و خارجي، استخري بزرگ، دفتر کار، خدمه 24 ساعته در زمينه‌هاي مختلف و قرار گرفتن در منطقه ساحلي خصوصي، بخشي از امکانات اين محل اقامت لوکس را در مکزيک تشکيل مي‌دهد. فضاي اختصاص يافته شده براي ساخت اي سوييت 10زار متر مربع است و هزينه هرشب اقامت در آن براي هر نفر بين 8هزار تا 14 هزار دلار برآورد شده است.

5 - آتلانتيس، سوئيت پل،‌ باهاماس
علت نامگذاري اين سوئيت به محل قرارگيري آن در ميان دو برج اين هتل باز مي‌گردد. لوستري از طلا، سقف‌هاي شيشه‌اي، دو مرکز تفريحي و حمام‌هايي مجلل و باشکوه به همراه جکوزي بخشي از امکانات مجلل و پيشرفته اين سوئيت را تشکيل مي‌دهد. هزينه هر شب اقامت در هر يک سوييت‌‌هايي اين هتل که در فضايي 4740 فوت مربعي قرار دارد، در حدود 20 هزار دلار است.

6- هتل پلازا، سوئيت رويال پلازا، آمريکا
اين سوئيت با الهام از دربار لويي پانزدهم ساخته شده و داراي سه اتاق خواب، اتاق سرگرمي، يک کتابخانه شخصي شامل برخي از کتاب‌هاي نفيس انتشارات آسولاين، سالن ورزش، آشپزخانه به سبک وايکينگ وامکانات کامل صوتي و تصويري است. فضايي به مساحت 4490 فوت مربع ساختمان اين سوييت را در بر گرفته و هزينه هر شب اقامت در آن نيز براي هر نفر 30 هزار دلار اعلام شده است.

7- هتل مارتينز، پنت هاوس پرستيژ،‌ فرانسه
دو اتاق خواب، بالکني بزرگ با چشم اندازي زيبا به خليج کن و کوه‌ها و جزاير اطراف آن، ارائه خدمات 24 ساعته، استخر روباز، استفاده از فناوري‌هاي نوين و امکانات تفريحي پيشرفته بخشي از امکانات مختلف اين پنت هاوس را تشکيل مي دهد. فضاي تشکيل دهنده آن 3390 فوت مربع بوده و گردشگران مي‌توانند با پرداخت 35 هزار دلار، اقامتي يک شبه در آن داشته باشند.

8- هتل پالمز، سوئيت هيو هفنر، آمريکا
در اين واحد دوبلکس تقريبا براي 250 نفر فضا وجود دارد. تخت خواب گردان با سقف شيشه اي، استخر و جکوزي با ديواره‌هاي شيشه‌اي، ميز بيليارد، اتاق سرگرمي و امکانات کامل صوتي و تصويري، آسانسور شيشه‌اي، سالن ورزش و اتاق ماساژ بخشي از امکانات بزرگترين سوئيت جهان را تشکيل داده است. 9 هزار فوت مربع مساحت تشکيل دهنده آن بوده و هزينه هر شب اقامت در اين سوييت نيز 40 هزار دلار است.

9- هتل رئيس جمهور ويلسون، سوئيت رويال پنت هاوس
دومين سوئيت بزرگ جهان پس از سوئيت هيو هفنر که در طبقه هشتم هتل رئيس جمهور ويلسون واقع شده و داراي 12 اتاق، 12 حمام با امکانات کامل، ميز بيليارد، سالن ورزش، آسانسور و تراس شخصي است. اين سوييت که گرانترين سوييت اين فهرست به شمار مي‌رود اندازه‌اي 5 هزار و 511 فوت مربعي داشته و هزينه هر شب اقامت در آن نيز 65 هزار دلار اعلام شده است.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد