زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

استراحتگاه های لوکس جذابیت یک استخر مجلل را درک می کنند. آن ها درک کردند که چگونه کشش دوست داشتنی آب به همراه چشم اندازهای باشکوه می تواند مهمان هایی را که به دنبال یک تعطیلات ویژه هستند جذب کند. مکان های زیر دارای استخر شنای شگفت انگیز هستند، که برخی از دیدنی ترین ها در جهان می باشند.

10 تانک (The Tank)

تانک

هتل طلایی در لاس وگاس یکی از منحصر به فرد ترین استخرهای جهان را معرفی می کند. شناخته شده به عنوان تانک ، این استخر دارای ویژگی سرسره آبی سه طبقه،که سواران را با خیال راحت از یک مخزن بزرگ حمل می کند. 200،000 گالن،خانه حدود 300 حیوان دریایی از جمله کوسه ها است. مهمان هایی که از سرسره آبی لذت نمی برند،می توانند کنار کوسه ها در یک استخر شنا که مخزن طبقه پایین را احاطه کردند، شنا کنند. همچنین تانک دارای آبشار و 15 کابین خصوصی می باشد.

9 استخر وسیع هتل پریوُلاس (Perivolas Hotel Infinity Pool) 

استخر هتل پریوُلاس

هتل پریوُلاس واقع در سانتورینی ، یونان ، بر روی صخره ای قرار دارد و دارای استخری وسیع با چشم اندازی خیره کننده از دریای اژه می باشد. ساختمان های اطراف این استخر زیبا،از ترکیبی با محیط طبیعی، طراحی شده اند. تماشای دریا از عرشه ی استخر شنا، دیدن انتهای استخر، و ابتدای اقیانوس و آسمان آبی می تواند برای مهمان ها سخت باشد. قطعا اینجا مکانی آرام برای استراحت و لذت بردن از شنا می باشد

8 استخر حس ششم  یائونویی  (Six Senses Yao Noi Pool) 

استخر حس ششم  یائونویی

استراحتگاه حس ششم در تایلند نهایت حریم خصوصی را به همراه ویلای مجلل و استخر وسیع خیره کننده به مهمان ها ارائه می دهد. برخی از استخرهای بزرگ مجهز به عرشه ی خصوصی می باشند، که در آن مهمان ها می توانند از درمان های آبگرم لذت ببرند. همچنین مهمان ها می توانند اتاق ها و استخرهایی را انتخاب کنند که چشم اندازهای آبی فیروزه ای از خلیج فانگ آنگا را ارائه می دهند. این استراحتگاه دوست داشتنی در یائونویی ، جزیره ای آرام که با قایق سریع حدود 45 دقیقه با پوکت فاصله دارد، واقع شده است.

7 استخر سرپوشیده گِلِرت (Gellert Baths) 

استخر سرپوشیده گِلِرت

بوداپست برای بسیاری از چشمه های حرارتی و درمانی اش معروف می باشد. در واقع نام مستعار این شهر "شهر چشمه های معدنی" است. قابل ذکر است که معروف ترین این چشمه های معدنی گلرت می باشد  که تقریبا 100 سال پیش تاسیس شد. گلرت در هتل مجلل گلرت قرار دارد، و دارای 10 استخر در اندازه ها و درجه حرارت مختلف در محیطی خیرکننده و نو می باشد.دیوارها و طبقات این استخر کاشی کاری شده و دارای پنچره های شیشه ای رنگ آمیزی شده می باشد. گفته می شود که از این آبگرم زیبا بیشترین عکسبرداری در تمام مجارستان می شود.

6 استخر هتل ژول (Joule Hotel Pool)

استخر هتل ژول

هتل مجلل ژول که در دالاس ، تگزاس قرار دارد، یک استخر بسیار وسیع و منحصر به فرد را به مهمان های خود ارائه می دهد. این استخر وسیع که در طبقه ی 10 هتل واقع شده، 2.5 متر پایه فراتر از لبه ی هتل دارد، و دیوار جلوی آن از جنس پلاستیک شیشه ای( پلکسی گلاس) می باشد. به دلیل طراحی غیر معمول ، شناگران احساس می کنند که درست روی لبه ی ساختمان شنا می کنند. همچنین این استخر مکان خوبی برای به دست اوردن یک چشم انداز بزرگ از دالاس است. اگر مهمان ها از بودن در آب سرگرم نمی شوند، می توانند کنار استخر استراحت کنند و از غذا و کوکتل ها لذت ببرند.

5 استخرهای باغ های معلق یوبود  (Ubud Hanging Gardens Pools) 

استخرهای یوبود

هتل ها و آبگرم های مجلل در باغ های معلق یوبود ، که در بالی قرار دارند، و دارای استخر چند سطحی زیبا و جذاب می باشد، که به نظر می رسد از بالای جنگل آویزان است. این استخر عجیب جز بهترین استخرها در جهان است. علاوه بر این هر یک از ویلاها و یا سوئیت های این استراحتگاه دارای تراس و استخر خصوصی می باشند. باغ های معلق یوبود در بالای یک تنگه قرار دارند، و مهمان ها می توانند از چشم اندازهای جذاب و دیدنی معبد و همچنین جنگل های اطراف لذت ببرند. 

4 استخر چهار فصل توریستی آفریقا (Four Seasons Safari Lodge Pool)

استخر چهار فصل آفریقا

مسافران نمی خواهند وقتی به سفر اکتشافی آفریقا ، مخصوصا به استخر چهارفصل در تانزانیا می روند، بدون امکانات رفاهی زندگی کنند. این مکان مجلل در سِرِنجتی یا سرنگتی (Serengeti) معروف قرار دارد ، و یکی از ویژگی های برتر آن استخر عجیب و وسیع است که مشرف به یک چاله  آبیاری و همچنین دشت سِرِنجِتی می باشد. پس از یک روز طولانی در سیاحت اکتشافی آفریقا، مهمان ها می توانند در حالی که حیوانات وحشی از جمله فیل ها و گورخرها را در حال خوردن و آشامید تماشا می کنند ، از شنا کردن در این استخر وسیع لذت ببرند .

3  استراحتگاه جزیره های گرمسیری  (Tropical Islands Resort)

استراحتگاه جزیره های گرمسیری

استراحتگاه جزیره های گرمسیری واقع در کراوسنیک ، آلمان است، که بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در جهان می باشد. این پارک آبی داخل یک ساختمان بزرگ که در اصل برای محل فرود بالن ساخته شده بود قرار دارد .شرکت مالزی یک پناهگاه هواپیما خرید و آن را تبدیل به جزیره  گرمسیری کرد و با جنگل، ساحل،خورشید مصنوعی، درختان نخل و چندین استخر کامل شد. بزرگترین استخر " دریای گرمسیری" 140 متر است که مانند آب های جزیره های مرجانی طراحی شده است. 

2 سان آلفونسو دل مار  (San Alfonso Del Mar)

سان آلفونسو دل مار

سان آلفونسو دل مار در الگارُبو ، شیلی قرار دارد، این استراحتگاه دارای استخری خیره کننده است، که توسط رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین استخر کریستالی در جهان به رسمیت شناخته شده است. این استخر بیش از 900 متر طول دارد، که با استفاده از 66 میلیون گالن از آب تصفیه شده ی دریا پر می شود. این استخر وسیع در ساحلی روبه روی استراحتگاه قرار دارد، و به مهمان ها یک جایگزین بسیار بزرگ و آرام از دریا ارائه می دهد. سان آلفونسو دل مار از تکنولوژی خاصی استفاده می کند، به طوری که آب در استخر شنا همان آب فیروزه ای روشن دریا است. علاوه بر این استخر شنا در تابستان حدود نه درجه گرمتر از اقیانوس نزدیک است. این استخر آنقدر بزرگ است که تعدادی از فعالیت های مربوط به آب مانند غواصی و قایقرانی را ارائه می دهد.

1 استخر وسیع خلیج  ساحلی شنی (Marina Bay Sands Infinity Pool)

استخر خلیج  ساحلی شنی

استخر خلیج ساحلی شنی یک استخر باورنکردنی ، در ارتفاعات سنگاپور ، در طبقه ی 57 هتلی مجلل در تفرجگاه ساحلی خلیج قرار دارد. به معنای واقعی کلمه این هتل بر روی لبه  آسمان پارک هتل واقع شده و 500 فوت امتداد دارد و دارای چشم انداز خیره کننده ای از افق سنگاپور می باشد. این استخر با این ارتفاع بزرگترین در جهان است ، جای تعجب نیست که این هتل و استخر شگفت انگیز محبوب گردشگران سنگاپور باشد.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد