زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

جزایر اقیانوس آرام همیشه چشم نواز و بسیار زیبا بوده اند و هستند و در این بین کشور استرالیا و فرانسه بیشترین این جزایر را به خود اختصاص داده است در اينجا با زيباترين جزاير اقيانوس آرام آشنا مي شويم.
10. پالائو ، جنوب اقيانوس آرام
گردشگران نبايد اين "سرزمين عجايب آبي" را از دست بدهند. مسئولين براي محافظت از دنيا زيرآب اين منطقه تلاش زيادي کرده اند و گوناگوني آبزيان و امکان مشاهده ماهي هاي بزرگ در اين منطقه يک مزيت بزرگ است. هيچ کس در اينجا احساس ناراحتي نمي کند، زيرا پالائو مکاني جادويي است.
9. جزاير گالاپاگوس ، اکوادور
دوستداران حيات وحش در اين جزاير شاهد ايگوانا ، سنگ پشت، نهنگ قاتل، پنگوئن و انواع و اقسام پرندگان هستند و آتشفشان هاي زير آب که بعضي از آنها هنوز فعال اند براي آنها مي تواند بسيار شگفت انگيز باشد. اين جزاير غني از طبيعت محل ماجراجويي خوبي با غواصي هستند.
8. رانجيروا و تواموتوس، پلي نزي فرانسه
جزيره اي مرجاني که بهشت غواصان است و دوستداران دلفين ها عاشق اين جزيره هستند. 
7. راياتيا ، پلي نزي فرانسه
اين جزيره به اندازه تاهيتي و بورا بورا زيباست و سواحل و پلاژهاي شگفت انگيزي دارد. آب زلال و تميز و طبيعت زيبا و مناظر رمانتيک آن را به مقصدي دوست داشتني بدل کرده اند.
6. هواهين ، پلي نزي فرانسه
هواهين جزيره اي سرسبز و خرم است و براي تجربه کردن پلي نزي بهترين جزيره است. گردشگران از قايق سواري و تفريح در سواحل خصوصي و گشت و گذار در مزارع وانيل و مرواريد لذت مي برند.
5. جزاير ويتساندي ، استراليا
دوستداران آب تني و آفتاب گرفتن سواحل اين جزاير را دوست دارند و عاشق شن هاي آنها هستند. آب دريا گرم است و براي آب تني و غواصي عالي است. 
4. تاسماني ، استراليا
اين مکان جذاب و جالب تاريخ فرهنگي غني و پري دارد. سواحل زيبا، گشت هاي عالي در طبيعت و مردم مهمان نواز، مناظر شگفت انگيز و ... از ويژگي هاي تاسماني هستند.
3. جزاير سد آبسنگي کبير ، استراليا
سد آبسنگي کبير يا The Great Barrier Reef شامل بيش از سه هزار شبکه آبسنگي و صدها جزيره مي شود و گردشگران تورهاي جالبي را تجربه مي کنند. هر کسي به اين مکان مسافرت مي کند حتماً بايد غواصي کند و اين سد آبسنگي را ببيند و نماي زيرآبي متفاوت و فوق العاده اقيانوس را تجربه کند. اين مکان يک گنجينه واقعي است و ماجراهاي زيادي براي گردشگران دارد.
2. موريا ، پلي نزي فرانسه
مناظر دوست داشتني، سواحل و پلاژها و رستوران هاي عالي موريا، دل همه گردشگران را مي برد. زيبايي گرمسيري و استوايي آن همراه با جلوه هاي فرانسوي، تالاب هاي زيبا، گشت هاي زميني و دوچرخه سواري محبوب گردشگران است. 
1. بورا بورا ، پلي نزي فرانسه
بورا بورا مقصدي است که براي آرامش و بازسازي روحيه خود بايد به آن پناه ببريد. زيبايي استوايي و مردم بومي مهمان نوازي دارد و گويي هزار سال با دنيا واقعي فاصله دارد. اين جزيره آلاچيق هاي روي آبي دارد که منظره اي شگفت انگيز خلق کرده اند. در اين آلاچيق ها مي توانيد هر وقت که خواستيد به دريا بپريد و آب تني کنيد و آب رسماً زير پاي شماست. زيبايي هاي بورا بورا در کل دنيا شهرت يافته است.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد