زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

ايسنا/معاون وزير امور اسلامي و رئيس سازمان حج جمهوري مالديو، از کاشان به عنوان مقصد گردشگري و تاريخي بسيار جذاب و مهم نام برد و گفت: کاشان به عنوان يکي از مقاصد مهم گردشگري مردم مالديو به شمار مي‌رود.
عايشه مونيزا شامگاه سه‌شنبه در حاشيه بازديد از کارگاه هنرهاي سنتي و صنايع دستي کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آشنايي با تاريخ ايران در شهري که با جاذبه هاي تاريخي و آثار زيبا از گذشتگان به جاي مانده و مطرح است قابل وصف نيست.
 
وي با تاکيد بر اينکه مردم کشورش را براي بازديد از شهر تاريخي کاشان دعوت مي‌کند، افزود: کاشان شهري زيبا، تاريخي و جذاب براي وي است و عطر گل محمدي از شايستگي نامي است که براي آن انتخاب شده و از جاذبه هاي گردشگري مهم اين شهر به شمار مي‌رود.
 
رئيس سازمان حج جمهوري مالديو، شستشوي خانه خدا با گلاب ناب قمصر را بهترين نتيجه کاربردي گل محمدي دانست و افزود: گل محمدي براي وي خيلي جالب و عطر آن باور نکردني است که تاکنون چنين عطري را استشمام نکرده است.
 
وي مهمان نوازي مردم کاشان و داشتن جاذبه هاي تاريخي و گردشگري اين شهرستان را از موارد مثبت و ارزشمند شهر کاشان برشمرد و گفت: حفظ و نگهداري از آثار و ابينه اين شهر در طول تاريخ نيز مورد تقدير است و ارزش اين شهر با وجود هنرهاي سنتي و صنايع دستي افزايش پيدا کرده است.
 
به گزارش تسنيم، عايشه مونيزا معاون وزير امور اسلامي و رئيس امورحج جمهوري مالديو، سيد ابوالحسن رضواني سرپرست اداره ارتباطات بين‌الملل بعثه مقام معظم رهبري با هيئت 5 نفره همراه از آثار و ابينه تاريخي کاشان، کارگاه هنرهاي سنتي و صنايع دستي، باغ فين، حمام سلطان امير احمد، خانه تاريخي عامري‌ها، جاذبه‌هاي طبيعي قمصر و گلستان‌هاي گل محمدي طي سفر يکروزه خود به کاشان بازديد کردند.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد