زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

ايرنا/ نمايشگاه بزرگ و تخصصي تعطيلات تابستاني زمينه آشنائي شهروندان با مراکز توريستي، ديدني، تاريخي ، تفريحي، طبيعي و همچنين صنايع دستي و بازي هاي بومي و محلي مناطق مختلف کشورمان را فرآهم آورده است.
از ستاد نمايشگاه بزرگ و تخصصي تعطيلات تابستاني؛ در اين نمايشگاه در قالب پوستر، بنر، نقشه، عکس، مجله، فيلم و همچنين کارشناسان حوزه گردشگري؛ همه جاذبه هاي توريستي و گردشگري کشور براي مخاطبان توضيح داده مي شود تا کساني که قصد ايرانگردي دارند با آگاهي بيشتري محل سفر خود را انتخاب کنند.
نمايشگاه بزرگ و تخصصي تعطيلات تابستاني در سالن حجاب کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برپا شده است.
همزمان با برگزاري اين نمايشگاه ، ده ها شرکت ، سازمان و صنوف مختلف گرشگري، توريستي و صنايع دستي گردهم مي آيند و نوين ترين توليدات و خدمات خود در زمينه هاي مختلف گردشگري و توريستي را ارائه کردند.
شرکت کنندگان در اين نمايشگاه آخرين توانمندي ها و دستاوردهاي خود را در انواع گروه هاي کالايي وخدماتي گردشگري اعم از خدمات گردشگري الکترونيکي، خطوط هوايي، دريايي، زميني، ريلي، توريسم سلامت، توريسم ورزشي، توريسم زيارتي، اکوتوريسم، بانک ها، بيمه ها، سازمان هاي سياحتي و گردشگري، اتحاديه ها و انجمن ها، هتل ها و دهکده هاي توريستي، انواع تجهيزات سفري، موزه ها و کاخ موزه ها، رستوران ها و سفره هاي سنتي به نمايش گذاشته اند.
در نمايشگاه بزرگ و تخصصي تعطيلات تابستاني؛ همچنين برخي سازمان ها و انجمن هاي گردشگري، تورگردانان، رسانه هاي تخصصي ، دفاتر رزرواسيون و شرکت هاي وابسته به گردشگري نيز حضور دارند.
مدير کل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان تهران در حاشيه مراسم افتتاح اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه هاي حوزه گردشگري فرصتي مناسب براي تحريک بازار هدف به منظور استفاده از خدمات سفر و گردشگري است.
رجبعلي خسرو آبادي افزود: برگزاري نمايشگاه هاي تخصصي در حوزه گردشگري همواره يکي از ابزارهاي مهم در شناسايي نياز مشتريان و همچنين معرفي توانمندي واحدهاي خدماتي به بازار هاي مختلف و ايجاد تعامل بين بخش هاي مختلف صنعت گردشگري است.
وي گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده در کميته نمايشگاه ها، در اين دسته نمايشگاه ها، بيشرين غرفه هاي نمايشگاهي به عرضه و معرفي تورهاي داخلي اختصاص خواهد داشت و مجري موظف خواهد بود تا طبق درصد فضاي مشخص شده نمايشگاه اقدام به فروش تورهاي داخلي کند.
آشنايي و معرفي داشته ها، امکانات و ظرفيت هاي حوزه گردشگري ، ترغيب و تشويق افراد، شرکت ها و موسسات به جذب سرمايه گذاري در حوزه گردشگري ،گسترش ايرانگردي، ايجاد زمينه هاي مناسب به منظور بهره گيري از ظرفيت هاي گردشگري و ايجاد اشتغال در اين حوزه، فراهم نمودن بسترهاي لازم براي ورود گردشگر به کشور و يافتن راهکارهاي لازم به منظور رفع موانع موجود، آشنائي مردم با نقاط توريستي و تفريحي و تاريخي استان تهران و کشور ايران و توجه به آثار تاريخي مذهبي طبيعي ورزشي برخي از اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
نمايشگاه بزرگ و تخصصي تعطيلات تابستاني تا 24 خرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 20 در سالن حجاب کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، آماده بازديد علاقمندان است.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد