زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

ايرنا/ مديرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: در ايام تعطيلات نوروزي 90 هزار و 257 نفر روز در مدارس اين استان اسکان پيدا کردند که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد نشان مي دهد.
مسافران نوروزي بيش از90هزار نفر روز در مدارس استان کرمانشاه اسکان يافتند
سليمان محبي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: در ايام تعطيلات امسال 25 پايگاه براي پذيرش مسافران نوروزي اختصاص يافته بود تا آنها را در 263 مدرسه با دو هزار و 200 کلاس درس اسکان دهند.
 
وي افزود: علاوه بر اين تعداد کلاس درس، خوابگاه ها و اردوگاههاي دانش آموزي نيز آماده شده بودند تا مسافران نوروزي را در صورت نياز اسکان دهند و در مجموع هيچ مشکلي از اين بابت نداشتيم.
 
محبي با اشاره به نظرسنجيهاي صورت گرفته از مسافران نوروزي در زمان اسکان گفت: اين نظرسنجي توسط دستگاههاي آموزش و پرورش، ميراث فرهنگي و فرمانداري کرمانشاه صورت گرفت که خوشبختانه حکايت از رضايتمندي نسبي مسافران را داشت.
 
وي گفت: البته امسال مدارس به چهار گروه (ويژه، الف، ب و ج) براي خدمات رساني تقسيم شده بودند و براساس نوع انتخاب مسافران نوروزي براي اسکان، خدمات مختلفي به آنها انجام مي شد.
 
مديرکل آموزش و پرورش کرمانشاه يادآور شد: يکي از اقدامات صورت گرفته عقد قرارداد با يک مرکز معتبر تهيه و توزيع نان برنجي بود که با داير کردن غرفه به مسافران نوروزي سوغاتي کرمانشاه را با تخفيف مناسبي عرضه مي کرد.
 
محبي در پايان و با تاکيد بر اينکه آموزش و پرورش کرمانشاه تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزي اعم از فرهنگي و غيرفرهنگي انجام داده است، گفت: در تعطيلات امسال بيش از 150 نفر از همکاران ما به صورت شبانه روزي به ميهمانان خدمات رساني کردند.
 
استان کرمانشاه با بيش از چهار هزار اثر تاريخي شناسايي شده يکي از استانهاي گردشگرپذير کشور به شمار مي رود.
 
بيش از يک ميليون و 700 هزار مسافر نوروزي تا پايان روز دوازدهم فروردين وارد استان کرمانشاه شده بودند.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد