زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

آريا/ معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت:برج ميلاد به قطب گردشگري پايتخت تبديل شده است و بايد تهران را به عنوان قطب گردشگري آسيا به دنيا معرفي کنيم.
مجتبي عبدالهي با تقدير از مسئولان برج ميلاد تهران براي برگزاري جشنواره نوروزي برج ميلاد تهران گفت: برج ميلاد به قطب گردشگري پايتخت تبديل شده است و بايد گفت که جاي برگزاري جشنواره نوروزي برج ميلاد سالهاست که در شهرداري تهران خالي است و بايد با استمرار برگزاري اين جشنواره، تهران را به عنوان قطب گردشگري آسيا به دنيا معرفي کنيم.
وي افزود: برج ميلاد تهران چندسالي است که در ايام نوروز ميزبان خوبي براي مسافران نوروزي است و تجربه برگزاري به کمک مسوولان برج ميلاد آمده است و هر سال جشنواره منظم تر، پرمحتواتر و پرمخاطب تر برگزار مي شود. به جرات مي توان گفت که برج ميلاد هران هم اکنون به قطب گردشگري تهران تبديل شده است و بايد اين جشنواره الگويي براي ساير مراکز تفريحي پايتخت بشود.
عبداللهي با بيان اينکه جاي برگزاري جشنواره نوروزي در دل پايتخت سال ها در شهرداري تهران خالي بود، افزود: رونق صنعت گردشگري در پايتخت از ضروريات است ، چرا که رونق اين صنعت منجر به اشتغال زايي و درآمدزايي مي شود و بايد با برگزاري چنين جشنواره‌هايي خدمات گردشگري بيشتري را به مردم بدهيم تا در نهايت تهران به عنوان قطب گردشگري پايتخت در آسيا به دنيا معرفي شود.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران در پايان با تقدير از تمامي کارکنان برج ميلاد تهران که در ايام نوروز به دور از خانواده هايشان مشغول خدمت رساني به شهروندان و مسافران نوروزي پايتخت بودند، گفت: نمره برگزاري جشنواره نوروزي برج ميلاد تهران بسيار خوب است و من نمره 19 را براي برگزارکنندگان در نظر مي‌گيرم.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد