زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

ايرنا/ معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان شمالي گفت: 10 درصد از جمعيت گردشگران خارجي اين استان در بهار سال جاري، اتباع آمريکايي بودند.
غدير افزون اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال پس از آمريکايي ها که بيشترين گردشگران خارجي اين استان را تشکيل دادند، سوييس با 17 نفر رتبه دوم داشت.
به گفته وي در تيرماه امسال نيز دو گردشگر از کشور سوييس به استان خراسان شمالي سفر کرده و اين نشان از شناخته شدن جاذبه هاي اين استان براي گردشگران خارجي است.
معاون ميراث فرهنگي استان خراسان شمالي گفت: در مجموع در بهار سال جاري 385 گردشگر خارجي به اين استان سفر کردند که به نسبت کل سال 93 آمار جمعيت گردشگران خارجي حدود هفت برابر شده است.
وي مجموع گردشگران خارجي که در سال 93 به استان خراسان شمالي سفر کردند را طبق آمار مراکز اقامتي حدود 63 نفر اعلام کرد.
افرون گفت: تمام گردشگران خارجي که در بهار سالجاري به اين استان سفر کردند در اماکن اقامتي پذيرايي و اقامت آنان ثبت شده است.
وي دليل افزايش اقبال گردشگران خارجي به اين استان در بهار سال جاري را علاوه بر فعاليت آژانس هاي مسافرتي، برقراري پرواز مشهد - فرانکفورت عنوان کرد.
اين مسوول در ميراث فرهنگي خراسان شمالي اظهار کرد: اين آمار گردشگران خارجي جداي از جمعيت گردشگران خارجي از کشور عراق است که در قالب زائران علي بن موسي الرضا(ع) و به صورت پياده از استان گذر کردند.
استان خراسان شمالي با داشتن يک هزار اثر تاريخي، 24 منطقه نمونه گردشگري و قرار گيري در مسير جاده آسيايي منتهي به مشهدالرضا(ع) و استان هاي شمالي کشور از استان هاي مسافرپذير است و سالانه 15 تا 20 ميليون مسافر از اين استان مي گذرند.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد